آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) قالیباف: ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد قالیباف مرخصی می‌گیرد کنعانی: جامعه جهانی برای توقف جنایت‌ها در غزه به مسئولیت حقوقی خود عمل کند | تشکیل ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور استعفا؛ سرنوشت سومین وزیر کابینه نتانیاهو اعلام قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بهادری‌جهرمی: حکمرانی آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌محور و تحول‌خواهانه بود | ایشان پای جوانان را به تمام حوزه‌های مدیریتی بازکردند حواستان باشد، مردم دارند نگاه می‌کنند کنعانی: ادعای یک‌جانبه کویت درباره «آرش» مردود است باقری‌کنی: در نشست بریکس مشارکت فعال خواهیم داشت + فیلم رسانه آمریکایی: اخراج نظامی از نیجر تحقیر راهبردی برای واشنگتن بود سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به‌آتش‌کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است
سرخط خبرها

چمران خبر داد: منافقین و موساد عامل حمله سایبرى به سیستم‌های شهرداری تهران

  • کد خبر: ۱۱۱۴۳۰
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
چمران خبر داد: منافقین و موساد عامل حمله سایبرى به سیستم‌های شهرداری تهران
رئیس شورای شهر تهران گفت: موساد و منافقین با همکاری یکدیگر قصد اختلال در سیستم شهرداری را داشتند که موفق به انجام کامل آن نشدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی چمران، در شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا علیه السلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری هشدار دادند تا دچار ارتجاع نشویم.

وی ادامه داد: حکومت خلفا ارتجاع داشتند و نمی‌توانستند یک شخصیت الهی مانند امام رضا را ببینند و حضرت امام رضا مقابل ارتجاع ایستادند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم ما نیز مقابل ارتجاع می‌ایستند، اما متأسفانه هنوز افرادی هستند که در چهره دیگری ارتجاع دارند.

چمران گفت: عده‌ای ادای روشنفکری درمی‌آورند، اما یزید پیش از این افراد این کار‌ها را انجام می‌داد و دنیای امروز به گونه‌ای دیگر به دنبال ارتجاع روشنفکرانه است.

وی ضمن اشاره به درگذشت حجت الاسلام دعایی گفت: ایشان یار امام راحل بودند و درگذشت وی را تسلیت می‌گویم.

چمران با اشاره به هک کردن سیستم‌های شهرداری گفت: برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همکاری تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفت و با برنامه ریزی دقیق و مفصلی که از قبل صوت گرفته بود آن‌ها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌ها را هک کنند، اما به لطف خدا و قداست امام راحل آنچه که این افراد می‌خواستند انجام دهند محقق نشد و با قدرت دوستان ما در شهرداری این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بود.

وی ادامه داد: درست است که سیستم‌ها دچار اختلال شدند، اما از امروز این سیستم‌ها فعال می‌شوند و برنامه ریزی این ضد انقلابیون منتفی شد البته رها شدن شهرداری و عدم اضافه شدن نیروی متخصص در چند سال گذشته غیر مؤثر نبوده است و باید این نقص‌ها را جبران کنیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->